Buďte vítáni na mém blogu o všem, co se mi líbí, co mám ráda, co sbírám, co sháním, co mám nového, co plánuji ...

21. 4. 2010

Mé modré třešně



Sbírám "modré třešně" - to je moje největší a trvalá úchylka...takové postižení nebo úděl... moje radost :o) Začalo to jedním hrníčkem a teď už těžko hledám místečko pro nové úlovky...Tohle prostě nemá konce. Nejvíc mám hrníčků, ale dříve třešnička na ledasčem, takže jsem během těch let sbírání splašil i některé lahůdky...Nejvzácnější je asi struhadlo a určitě taky váhy s porcelánovým "ciferníkem" nebo nástěnný kafemlýnek. Dlouho jsem se načekala na hodiny, ale už je mám! Nedávno jsem za rozumnou cenu sehnala i velkou polévkovou mísu (tzv. terinu) - to bylo radosti...Ještě je pár kousků, které bych si přála, tak snad se na mě brzy usměje štěstí... Asi největším snem zůstává porcelánový mlýnek s třešničkou a vysoká časová konvice se sítkem...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zdravíčko, zde můžete připojit Váš komentář