Buďte vítáni na mém blogu o všem, co se mi líbí, co mám ráda, co sbírám, co sháním, co mám nového, co plánuji ...

22. 4. 2010

Struhadlo na zelí...


Neměla jsem ani tušení, že něco tak pěkného existuje, tak jsem si koupila podobné struhadlo s růžičkama, protože kombinace dřeva a porcelánu je mi moc příjemná. Až jednou při toulkách po Čechách jsem na jedné kozí farmě objevila tuhle nádheru...Drze jsem majitelku oslovila, abych zjistila, jestli na struhadle hodně lpí a vylíčila jí, jak moc se mi líbí. Dohodli jsme se na výměně - já jí při další návštěvě přivezla svoje růžičkové struhadlo a malý dárek navíc a odvážela jsem si domů překrásné třešňové struhadlo... Mám ho o to radši, jak jsem k němu přišla ♥

1 komentář:

  1. Alenko, to je pokladů, nádhera, modrobílá kombinace je náramná, tak ať se Vám pěkně bloguje...Helča

    OdpovědětVymazat

Zdravíčko, zde můžete připojit Váš komentář