Buďte vítáni na mém blogu o všem, co se mi líbí, co mám ráda, co sbírám, co sháním, co mám nového, co plánuji ...

22. 4. 2010

Třešňové šuplíky...


To jsem takhle jednou po ránu nemohla dospat, tak sem tiše zasedla k počítači a koukám, co je nového na Aukru - a nestíhám valit oči - parádní šuplíky s třešněma... Po takových sem toužila od doby, co jsem zjistila, že existují - našla sem inzerát (bohužel pozdě - prodáno...) Navíc s cenou "kup teď" což je u třešní vzácnost. Tak jsem hnedka po ránu koupila takovou krásnou věc. Prodejce byl zdaleka, ale psal, že plánuje cestu do Prahy, tak jsem se rozhodla počkat... A když volal, že zítra bude v Praze, zjistila jsem, že bude vystavovat na stejné výstavě jako můj manžel... měli stánek jen pár kroků od sebe - takže zbytek už vyřídili chlapi a já si doma počkala na své parádní šuplíčky...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zdravíčko, zde můžete připojit Váš komentář